Blog

Juliol i Agost 2010

 En castellano leer más abajo

El mes de juliol hem estat a la Costa Brava realitzant un estudi sobre la presència de grans cetacis amb un equip de l’entitat Submón, dedicada a la conservació, estudi i divulgació del medi marí. Des de la nostra base a Roses, salpàvem cada dia cap als canons submarins del cap de Creus per a localitzar mitjançant un hidròfon el so dels rorquals i els catxalots que habiten aquesta zona. Las jornades foren fructíferes i intenses, i varem poder fer molts albiraments.

El mes d’agost el nostre port base passà  a ser Maó, a la nostra estimadíssima illa de Menorca. Navegant a vela al voltant de l’illa, fondejant en les seves innumerables cales per a passejar pels seus penya-segats el vespre i bussejar les seves coves o visitar monuments megalítics.

El mes de julio hemos estado en la Costa Brava realizando un estudio sobre la presencia de grandes cetáceos con un equipo de biólogos de la entidad Submón, dedicada a la conservación, estudio y divulgación del medio marino . Desde nuestra base en Roses, zarpábamos diariamente hacia los cañones submarinos del Cap de Creus para localizar mediante un hidrófono los sonidos de rorcuales y cachalotes que habitan en la zona. Las jornadas fueron intensas y  fructíferas,  hubo días que llegamos a hacer hasta siete avistamientos desde una cofa que colocamos sobre la cubierta del Onas.

A partir de agosto el puerto base pasó a ser Maó en nuestra queridísima Menorca navegando a vela alrededor de toda la isla, fondeando en sus innumerables calas para pasear por sus acantilados al atardecer y adentrarnos buceando en sus cuevas o ir a visitar sus monumentos megalíticos.

 

 

Comments are closed

Puedes también seguirnos en Facebook o en Twitter