Blog

Programa veler Onas 2011

En español leer más abajo

L’últim dia de l’any l’Onas va sortir a acomiadar els participants de la Barcelona world race. Tot i que el temps no acompanyava massa la tripulació de l’Onas va  poder veure de ben a prop com naveguen i maniobren aquests impressionants velers, a més de gaudir, ja a port, d’un magnific dinar nadalenc a bord. En aquests moments l’Estrella Damm es troba ja molt a prop de l’Ecuador en el grup que encapçala la regata. Felicitats nois!! 

Nosaltres ja tenim a punt el programa de navegacions de l’Onas d’enguany. Un programa complet  amb cursos, sortides de cap de setmana, travesses a les illes Balears, regates i grans viatges: Aquest juliol anirem a Sardenya, Sicilia…i a explorar les costes de Montenegro, molt desconeguda i amb grans possibilitats. L’agost el passarem recorrent la costa sud de Croàcia i el setembre farem una llarga i intensa travessa de tornada a Barcelona.

Pots veure tot el programa detallat en aquest mateix blog o ben a la web de l’Onas www.veler-onas.com

El último día del año el Onas salió a despedir a los participantes de la Barcelona World Race. El tiempo no acompañó demasiado pero la tripulación del Onas pudo ver de muy cerca como navegan y como maniobran estos impresionantes veleros y ,ya en puerto, disfrutar de una magnifica comida navideña.En estos momentos el Estrella Damm se encuentra muy cerca del Ecuador, entre los barcos que encabezan la regata. ¡¡Buena suerte chicos!!

Ya tenemos el programa de navegaciones del Onas para este año. Un programa completo con cursos, salidas de fin de semana, travesias a las islas Baleares, regatas y grandes viajes. En julio navegaremos hasta Cerdeña, Sicilia…y a explorar la costa de  Montenegro, muy desconocida pero con grandes posibilidades. El mes de agosto lo pasaremos recorriendo la costa sur de Croacia y en septiembre haremos una larga e intensa travesía de vuelta a Barcelona.

Puedes ver el programa detallado en este mismo blog o en la web del Onas www.veler-onas.com

 

Comments are closed

Puedes también seguirnos en Facebook o en Twitter